Sunday, November 18, 2012

Syiah Bergerak Bebas Meracuni PAS??


 Samurah bin Jundub ra berkata, bahwa 
Rasulullah saw telah bersabda:
 “Janganlah kamu saling* melaknati dengan laknat Allah, dengan kemurkaan Allah, dan jangan pula kamu saling melaknati dengan siksa neraka.” (HR. Abu Dawud dan Urmidzi, dan dia berkata bahwa hadis ini hasan shahih).

Abi Darda’ ra berkata, bahwa Rasulullah saw telah bersabda: “Apabila seseorang melaknati sesuatu, maka l
aknat itu akan naik ke langit kemudian seluruh pintu-pintu langit dikunci. Lalu laknat itu mengambil posisi ke kanan dan ke kiri. Bila tidak ada tempat kosong, maka laknat itu akan kembali kepada orang yang dilaknati bila dia pantas untuk mendapatkan laknat Tetapi kalau orang yang dilaknati tidak pantas mendapat­kan laknat, maka laknat itu akan kembali kepada orang yang mengucapkan laknat tersebut.” (HR. Abu Dawud).

Solat Hajat beramai ramai yang dianjurkan oleh PAS, yang mendoakan kehancuran orang BN dan UMNO, menampakkan politik dendam,busuk hati dan khianat. Apakah Ahli PAS sendiri tidak sedar bahawa dalam UMNO dan BN ada juga saudara mereka? Isteri Mereka? Anak Mereka..? Apakah mereka mahu melihat saudara mereka ditimpa bencana daan kecelakaan??..suatu perbuatan yang tidak masuk akal bagi orang yang mengamalkan ajaran islam yang tulen

Hanya syiah sahaja yang mahu melihat orang islam dari sunnah dihancurkan...seperti yang ingin PAS lakukan??...apakah ajaran syiah telah merebak begitu cepat didalam PAS...hingga terlupa kewajiban terhadap saudaranya sendiri....SYIAH semakin bertapak didalam PAS dan tidak hairan mengapa MAT SABU sanggup ke SYRIA....??