Sunday, December 30, 2012

Mazle Alime Macam Pacat laa...





















Aku terkejut bila peneroka kemahang 3,sanggup datang Kuala Lumpur beramai-ramai. Aku ingat diorng ni nak sokong Mazle Alime yang mengadakan demo Oren 2, katanya nak suruh Tan Sri Isa dipecat dari Jawatan sebagai Pengerusi Felda. Kononnya TSI tak sesuai jadi Pengerusi Felda. Rupa-rupanya ada cerita yang tersembunyi sehinggakan Peneroka Kemahang 3, sanggup datang beramai-ramai ke Kuala Lumpur sebab nak hantar Memorundum kepada Mazle Alime. Mereka dah cuba hubungi Mazle Alime berbagai cara untuk meminta penjelasan mengenai pembahagian RM 11Juta hasil Kes Saman Kemahang 3.

Namun untuk sekian kalinya, Mereka gagal untuk serahkan memorundum tersebut, sama ada Mazlan Aliman tak nak terima atau Mazle Alime tak tahu ataupon Mazle Alime takut, itu aku tak pasti...cuma yang aku pasti selepas gagal menyerahkan memorundum ini, Peneroka Kemahang 3 membuat kenyataan seperti yang ada dalam Youtube ini.



Aku kata Mazle Alime ni mcm pacat...lepas hisap terus hilanggggg